2 jul 2011

Nota informativa #AcampadaBCn - 15M

Us comuniquem que durant aquest matí un grup persones anteriorment acampades a Plaça Catalunya han difós una proposta peque demandava l’apertura de negociacions amb l'Ajuntament de Barcelona en referència a la transformació de la plaça en Àgora . Volem aclarir que aquest comunicat — que s’ha enviat a algunes de les comissions de l’acampada, partits polítics, mitjans de comunicació, etc. — ha estat una proposta a títol individual i no de la comissió de comunicació ni de cap altr de les que formen part de la mobilització #AcampadaBcn.
Aquestes persones que han iniciat les negociacions de forma unilateral no ens representen, com tampoc ens representen els polítics amb els quals pretenen negociar. L'àgora ha de ser un lloc que serveixi a tots els ciutadans i ciutadanes del país de punt d'informació i trobada permanent per fer front a les injustícies polítiques, socials i econòmiques. I com a tal, la decisió de iniciar converses amb les institucions o els polítics s’hauria de fer de forma democràtica, és a dir amb el suport de l’Assemblea i de les comissions d’AcampadaBcn que es troben fora de la plaça.

L’AcampadaBcn s’ha basat sempre en uns principis d’autogestió i d’autoorganització, per la qual cosa no veiem la necessitat de canviar-los per les promeses d’uns polítics que no ens creiem.

Comissió de Comunicació
15M · AcampadaBCN

tel: 66 999 28 14
premsa.acampadabcn@gmail.com  ·  prensa.acampadabcn@gmail.com

- - - - - - - - - -

Os comunicamos que durante esta mañana unas personas anteriormente acampadas en Plaza Cataluñase han difundido una propuesta con la finalidad de abrir negociaciones con el Ayuntamiento de Barcelona en referencia a la transformación de la plaza en Ágora. Queremos aclarar que este comunicado - que se ha enviado a algunas de las comisiones de la acampada, partidos políticos, medios de comunicación, etc. - Ha sido una propuesta a título individual que no emana de la comisión de comunicación ni de ninguna de las comisiones de #AcampdaBcn - 15M.

Estas personas que han iniciado las negociaciones de forma unilateral no nos representan, como tampoco nos representan los políticos con los que pretenden negociar. El ágora debe ser un lugar que sirva a todos los ciudadanos y ciudadanas del país de punto información y encuentro permanente para hacer frente a las injusticias políticas, sociales y económicas. Y como tal, la decisión de iniciar conversaciones con las instituciones o los políticos debería hacerse de forma democrática, es decir con el apoyo de la Asamblea y de las comisiones de AcampadaBcn que se encuentran fuera de la plaza.

AcampadaBcn ha basado siempre en unos principios de autogestión y de autoorganización, por lo que no vemos la necesidad de cambiarlos por las promesas de unos políticos que no nos creemos.

Comisión de Comunicación
15M · AcampadaBCN

tel: 66 999 28 14
premsa.acampadabcn@gmail.com    - · -    prensa.acampadabcn@gmail.com